..maj je mesec, ko v našem vrtcu izvedemo zaključne izlete. Naročili smo lepo vreme in veliko dobre volje in izlet je uspel.
Letos smo na 1.seji sveta staršev dobili predlog, da se povežemo z Gozdarsko Zvezo, ki vsako leto v Sračji dolini organizira dogodek za vrtčevske otroke. Na izlet so se odpravili otroci iz 2.starostnega obdobja, spremljale so jih vzgojiteljice in gospe iz Društva upokojencev Dobrova. Zelo smo veseli, da so se prijazno odzvale našemu povabilu na izlet. Hvala tudi gospodu Lazniku, očku ene izmed deklic našega vrtca, ki nas je tam lepo prijazno sprejel.
Zapisala: Mateja Dolinar
Program nadaljnje vzpostavitve IKT infrastrukture v vzgoji in izobraževanju: Cilj operacije je izboljšanje kompetenc in dosežkov mladih ter večja usposobljenost izobraževalcev prek večje uporabe sodobne IKT pri poučevanju in učenju. Vzgojno-izobraževalnim zavodom se sofinancira izgradnja brezžičnih omrežij in nakup IKT opreme, razvija se e-storitve in e-vsebine.
Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj - spletna stran.
V začetku šolskega leta se je tudi naša šola vključila v izvajanje 3-letnega projekta RAZVIJANJE POZITIVNEGA SAMOVREDNOTENJA RANLJIVIH OTROK, ki ga na Inštitutu za razvijanje osebne kakovosti izvajajo ob sofinanciranju Ministrstva za zdravje Republike Slovenije.
V projekt sta se vključili strokovni delavki Meta Turk in Petra Prevec, ki sta opravili potrebno izobraževanje in usposabljanje za pridobitev licence ter pridobili certifikat za izvajanje programa z učenci. V tem času so mentorji program predstavili staršem učencev, vključenih v delavnice, ter na podlagi soglasij staršev izvedli začetno testiranje oz. Analizo mladostnikovega samovrednotenja na področju učenja. Pričeli smo tudi z izvajanjem delavnic v skladu z načrtom dela in s pomočjo didaktičnih gradiv.
Več informacij o projektu je na tej povezavi.
OŠ DOBROVA
Cesta 7. maja 20
1356 Dobrova
Telefon: (01) 360 12 20
E-pošta: o-dobrova.lj@guest.arnes.si
ŠOLSKI RADIO
KNJIŽNICA
ŠOLSKA PUBLIKACIJA